Forum LEGO Strona G│ˇwna
 Strona glˇwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj 
pozdrawiam serdecznie 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LEGO Strona G│ˇwna -> Najnow┐e wieÂci, og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor
WiadomoŠ
Juukla
W krŕgu tajemnicy



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 8:36, 09 Kwi 2014  

- rzekomo sam B├│g objawi┼é Koran Mahometowi czyli szanuj─ůc s┼éowa Bo┼╝e mo┼╝na stwierdzi─ç, ┼╝e zabijania NIEWIERNYCH nie jest grzechem, bo robisz to w imi─Ö Boga - i nie gadaj, ┼╝e tylko fanatycy bo wed┼éug bada┼ä angielskich oko┼éo 60 % muzu┼éman├│w nie pot─Öpi┼éo zamach├│w terrorystycznych w UK !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Lepiej p├│j┼Ť─ç w sp├│dnicy czy w spodniach? jak d┼éugo robicie wlew.
1tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastan├│w si─Ö nad tym ignorantko, zreszta samo to, ┼╝e niekt├│rzy lecza sie tak silnym lekiem (na litere i, nie napisze bo uznaj─ů post za spam) chyba swiadczy o tym, ┼╝e z cera jest okropnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie wiele os├│b si─Ö zdziwi moim postem, chocia┼╝by dlatego ┼╝e jestem facetem, ale mam nadziej─Ö ┼╝e nie zostan─Ö tutaj zbluzgany
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeny jaka ta zupka jest obrzydliwa, jak o niej pomysle to rzygac mi sie chce, no ale jak sie spaslo to niestety..ja dopiero dzis zaczynam, nie wiem jak wytrwam..tlustego mi sie chce xd [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ potrafie nie je┼Ť─ç ┼╝adnych tucz─ůcych rzeczy a wystarczy jeden obiad i moje miesi─ůce na diecie in─ů w niwecz!!!
Nie mog─Ö sie tam ani z┼éapac tak strasznie bolii .. FeBe, jestem ciekawa gdzie mialas miec ta rozmowe? moze to i lepiej bo by wypisywali jakies wyglupy, wy kobiety nie macie takich sklonnosci cale szczescie! blacky75 to daj zna─ç ile schud┼éa┼Ť po 7 dniach bo jestem bardzo ciekawa Mnie te┼╝ bola┼é kiedy┼Ť jak siada┼éam wstawa┼éam...i wog├│le prawie ci─ůgle i okaza┼éo si─Ö ze mam torbiel 5cm ale bra┼éam hormony i znik┼é ... [link widoczny dla zalogowanych]
uff wr├│ci┼éam na orbiego po mega przerwie, godzink─Ö zrobi┼éam na tr├│jce od razu lepiej, jutro Turbospalanie z Ewk─ů kurcz─Ö moje w┼éosy rosn─ů i rosn─ů i czekaj─ů... a to srednio bo co impreza jakas obiad swiateczny to mi si─Ö bacznie przygladaj─ů zawsze (bo dawniej bardzo szczupla bylam, a od razu anoreksja itp Plusem diety jest absolutny brak ochoty na slodkie. A jeszcze podobaj─ů mi si─Ö kolczyki w brwi. Samo mieszkanie nie jest ju┼╝ problemem, wszystko wysprz─ůtane, przegl─ůdniet─Ö, okien nie otwieram, przynajmniej nie jak jestem sama. Czemu si─Ö ┼║le patrzy na adwokata? Endokrynolog tez wie ┼╝e biore tabletki i jest ok wiec mysl─Ö ze u mnie HTZ nie bedzie jak─ů┼Ť wielk─ů nowoscia dla organizmu.Tabletki anty m├│j organizm toleruje bardzo dobrze dlatego jestem zdecydowana na HTZ.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hindi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy zna ktos studio Marginess na Kosciuszki?zamierzam sie tam wybrac,bo gdzies czytalam ze fajni9e tam robia wloski,jesli mozecie mi cos przyblizyc to byloby fajnie
[link widoczny dla zalogowanych]
ja chce na nim ─çw wi─Öc mi nie przeszkadza pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö udanego weekendu
Sprawdź ortografie w słowniku i pózniej pisz reklamy
Miała wtedy 17 lat i zakochała się w 30 kilku letnim księdzu.
Trzeba zrobic troche badań.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
odpowiem na wszystkie pytania

Mam te┼╝ dojscie do Adipexu Czeskiego i nawet sama sugerowa┼éam lekarzowi jak wypisywa┼é mi recept─Ö ┼╝e mo┼╝e by tak spr├│bowa─ç Adipexu bo jest ta┼äszy-by┼é zorientowany i stwierdzi┼é ┼╝e Meridia jest troszeczk─Ö lepiej tolerowana przez organizm wiec juz dalej nie pyta┼éam.Ale wiem ┼╝e niekt├│rzy stosuja Adipex i te┼╝ s─ů zadowoleni - kwestia indywidulana ka┼╝dej z nas. [link widoczny dla zalogowanych] Schudnij albo nie, chamom podobaj─ů sie ogromne bimba┼éy - to ich dowartosciowuje.
me gusto(..) por favor, wolniej, a szybciej; tak ,lewatywy sa konieczne i nie zaniedbaj tego. 2 grube krechy. -sniadanie: Ola ma potezna GLOWE i DUPKE za przeproszeniem,nozki jak patyczki.....Jest nalana i brzydko wyglada,,,,, [link widoczny dla zalogowanych]
bo nosi┼éy gorsety, a je┼Ťli nosi si─Ö gorset ile┼Ť lat to wiadomo ┼╝e cia┼éo si─Ö kszta┼étuje i nie rozrasta w talii komu┼Ť po co┼Ť zostanie. wynik w─ůtpliwy 1,0 _ 3,0 iu/ml piszecie ze jecie mniej niz przed operacj─ů a waga ro┼Ťnie! bylam juz z nie jednym polaczkiem i w zyciu bym nie wymienila mojego kochanego nawet na dwoch. usi─ů┼Ť─ç i p┼éaka─ç, a w sobot─Ö mam wesele. Hej everybody!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja lecz─Ö si─Ö u niego od lat i jestem zadowolona.Polecam wszystkim!
Brescia?
Polecam wszystkim rewelacyjne dwufazowe serum z linii Dermatopoietin .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety trudno znalezc loty do Gdanska za mniejsza cene
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio uda┼éo mi si─Ö zapu┼Ťci─ç i trafi┼éam na ┼Ťwietn─ů manicurzystk─Ö w Centrum na Karolkowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
makija┼╝ permanentny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

.$.................................$ [link widoczny dla zalogowanych] mimiiibea
dla pewno┼Ťci wla┼éam w siebie jeszcze jeden taki worek, ale po tym to ju┼╝ czy┼Ťciutka woda lecia┼éa, wi─Öc chyba niepotrzebnie. ja sie stad nigdzie nie ruszam Zostaje w tym watku na stale bo razem zawsze razniej Wbrew pozorom wcale nie jest to takie trudne. a wiec tak....w uniewaznianie w takim razie sie nie bede bawic..myslalam ze moze mozna to zlatwic jakos urzedowo a nie przez kosciol... Moze zwyczajnie potrzebowalas czasu na to, zeby sie z tym wszystkim oswoic. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, ┼╝e zabijanie nie jest dobrym wyj┼Ťciem, ale dla mnie to reakcja odruchowa. No wiec leki jakie bra┼éam +cena tylko te ceny, o zgrozo ! Dziekuje Ci za rady i za ┼╝yczenia na dzien Kobiet. [link widoczny dla zalogowanych] A dlaczego chcesz wyje┼╝dza─ç do Anglii,sko┼äczy┼éa┼Ť ju┼╝ nauk─Ö?Mo┼╝e jednak zostaniesz? po zabiegu (w moim przypadku bez szycia) na dziure po zebie dostaje sie tampon.
O!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
o dziwo pomaga mi bodymax.
Tez wlasnie dorzucilam Chodakowska 3 x w tyg.

moja rada:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jego rodzinka mieszka w okolicach Olbi, i Marrubbiu(nie wiem, czy poprawnie napisalam). Ohyda!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci b─Öd─Ö opisywa┼éa moje do┼Ťwiadczenia zwi─ůzane z tym lekiem. [link widoczny dla zalogowanych] Pomijam tandetne wzornictwo,ale..trampki to trampki.Nie zgodz─Ö si─Ö ,┼╝e za t─ů cene masz gwarancje jako┼Ťci.Bzdura.Sama mam takie za 10 z┼é,spokojnie rok trzymaj─ů.
Laseczki mam pro┼Ťb─Ö, powiedzcie jak to jest z tym piciem wody. Eurydyke Antoninka fajnie ┼╝e si─Ö doczeka┼éa┼Ť zabiegu, b─Öd─Ö trzyma─ç kciuki ┼╝eby posz┼éo szybko, sprawnie i wszystko by┼éo ok Oczywi┼Ťcie takie post─Öpowanie Ci─Ö nie uleczy z problemu, ale pozb─Ödziesz si─Ö ropy i dzi─Öki temu rana po zabiegu szybciej si─Ö zagoi. nie momy┼Ťlcie, ┼╝e ze mnie jak┼Ť pijaczka, ale jak ju┼╝ wpadn─ů ci znajomi to nigdy nie obedzie sie bez alkoholu. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam w klubie mam ten sam model!!!!!!te┼╝ jestem jak na razie zadowolona, s┼éuchaj potrzebuje rad, mam zamiar te┼╝ stosowa─ç L-karnityn─Ö tylko nie bardzo wiem wiem czy lepiej kupi─ç j─ů w aptece czy mo┼╝e na allegro?m├│j problem polega na tym ┼╝e mam strasznie du┼╝o t┼éuszczu na brzuchu i udach a s┼éysza┼éam,┼╝e w┼éa┼Ťnie L-karnityna wspomaga spalanie t┼éuszczu,porad┼║ Brachu gdzie mam kupi─ç!!!!!!!! Jakie┼Ť pytania? Jak kto┼Ť chce to niech napisze do mnie na gg to m├│j numer gg 9380352 pozdrowionka......... siema!tak moja kolezanka ze wzgledu zdrowotnych miala wydluzana noge i to jest metoda rosyjska inaczej mowiac aparat ilizarowa. Pr├│bowa┼éam bra─ç tauryn─Ö i tyrozyn─Ö hi tec ale te┼╝ ┼Ťredni efekt. Od dnia uko┼äczenia mam prac─Ö w nowym zawodzie i jestem zachwycona. U mnie pierwszy raz w ┼╝yciu kanalowe.Mia┼éam wyleczone zeby i ┼╝y┼éa w blogiej nieswiadomosci .Kt├│rego┼Ť dnia zacz─Ö┼éa mnie tak szcz─Öka bole─ç ┼╝e my┼Ťla┼éam ┼╝e co┼Ť z zechwa .Posz┼éam do dentysty a ta za g┼éow─Ö si─Ö z┼éapa┼éa zab.
Do dzi┼Ť jest zamkni─Öte.
W poniedzialek sprobuje jeszcze skonsultowac sie z lekarzem, zobaczymy co powie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
magnez, potas i witamin─Ö B compositum pij─Ö cyklicznie od lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LEGO Strona G│ˇwna -> Najnow┐e wieÂci, og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin